Terminu apraksts

Klients – 18 gadu vecumu sasniegusi fiziska persona vai fiziska persona, kura veic saimniecisku darbību, vai juridiska persona, kas iegādājas preci interneta veikalā www.manilla.lv (SIA Manilla) gala patēriņam (t.i. bez tiesībām Preci pārpārdot un/vai izmantot citiem komerciāliem mērķiem) un ir pasūtītās Preces saņēmējs, un kura Preces un Pakalpojumu saņemšanas brīdī var uzrādīt Pārdevējam e-pastā vai telefonā saņemtu apstiprinājuma informāciju “Pasūtījums ir sagatavots izsniegšanai” un/vai nosaukt Pasūtījuma numuru.

Pārdevējs – SIA Manilla

Interneta veikals – vietne internetā, kurai interneta tīklā ir adrese www.manilla.lv,  Klientiem interneta veikalā noformēšanai tiek piedāvāta Pārdevēja prece, kā arī pasūtītās preces apmaksas un piegādes noteikumi.

Vietne – manilla.lv

Prece – materiālā vienība, kura atrodas preču apgrozībā un tik piedāvāta pārdošanai vietnē.

Pasūtījums – pienācīgā veidā noformēts Klienta pieprasījums vietnē izvēlētās preces piegādei uz Klienta norādīto adresi vai saņemšanai veikalā.

1.Vispārējie noteikumi

1.1 Pasūtot preci ar interneta veikala manilla.lv starpniecību, Klients piekrīt preces pārdošanas noteikumiem (turpmāk tekstā – Noteikumi), kuri izskaidroti zemāk.

1.2 Savstarpējās attiecības starp Klientu un Pārdevēju reglamentē Latvijas Republikas likumdošana.

1.3 Pārdevējs atstāj sev tiesības veikt grozījumus šajos Noteikumos.

2.Pasūtījuma noformēšana un tā izpildes termiņi

2.1 Klients var noformēt Pasūtījumu ar sev vēlamo preci. Balstoties uz klienta izvēli tiek veidots preču grozs.

2.2 Noformējot pasūtījumu, Klients norāda sekojošo informāciju:

Saņēmēja vārds, uzvārds.

Piegādes adrese

Kontakttālrunis

Elektroniskā pasta adrese

2.3 Pēc Pasūtījuma veiksmīgas noformēšanas, Klientam uz elektroniskā pasta adresi tiek nosūtīta informācija par Pasūtījuma statusu. Pasūtījuma statuss norāda uz to, kura apstrādes posmā atrodas Klienta pasūtījums.

2.4 Ja Klients noformēja preces pasūtījumu daudzumā, kas pārsniedz norādītās preces daudzumu Pārdevēja noliktavā, Pārdevējs par to informē Klientu, nosūtot elektronisko vēstuli uz elektronisko adresi, kuru Klients norādīja reģistrācijas laikā. Klientam ir tiesības apmaksāt un saņemt preci tādā daudzumā, kādā prece ir pieejama noliktavā vai anulēt doto pozīciju pasūtījumā vai, kā alternatīvo risinājumu pieņemt pārdevēja priekšlikumu par pasūtījuma noformēšanas atlikšanu līdz brīdim, kad norādītā prece būs pieejama Pārdevēja noliktavā nepieciešamā daudzumā. Ja Klients savu lēmumu nav saskaņojis ar Pārdevēju 7 darba dienu laikā, Pārdevējam ir tiesības pilnībā anulēt šo pasūtījumu.

2.5 Klientam ir jāizvēlas viens no iespējamiem norēķināšanas veidiem (vairāk informācijas – 5 nodaļas noteikumi).  Klients apliecina, ka izvēlētā laikā atradīsies norādītajā adrese.

2.6 Vietnē izvietoti informācijas materiāli nevar pilnībā atspoguļot preces īpašības (tajā skaitā arī krāsu, izmērus, tehniskos parametrus, formu). Pirms Pasūtījuma noformēšanas Klientam ir tiesības vērsies pie Pārdevēja ar Preces detaļu precizēšanu. Ja Klients nav vērsies pie Pārdevēja pēc detalizētiem skaidrojumiem, uzskatāms, ka Klientam, noformējot pasūtījumu, nav radušās šaubas par preces īpašībām.

2.7 Gadījumā, kad preces nav Pārdevēja noliktavā vajadzīgajā daudzumā, tajā skaitā no Pārdevēja neatkarīgo iemeslu dēļ, Pārdevējam ir tiesības anulēt doto pozīciju Klienta Pasūtījumā, informējot par to Klientu, nosūtot paziņojumu uz elektroniskā pasta adresi, kuru Klients norādīja reģistrējoties vietnē.

2.8 Visos gadījumos tiek uzskatīts, ka Klients, izdarot Pasūtījumu, ir iepazinies un bez iebildumiem piekritis ar visiem Pārdevēja noteikumiem, ka arī ar visiem citiem pie Pasūtījuma norādītajiem nosacījumiem.

2.9 Pasūtījumi tiek apstrādāti katru darba dienu no plkst.10:00-17:00.

3. Piegāde

3.1 Pārdevējs apņemas piegādāt preci 3 – 4 darba dienu laikā pēc pasūtījuma apstiprināšanas nosūtīšanas Klientam. Šis termiņš neattiecas uz gadījumiem, kad manilla.lv noliktavā nav nepieciešamo preču, un Klients ir informēts par pasūtīto preču trūkumu. Tajā pašā laikā Klients piekrīt, ka izņēmuma gadījumos, piegāde var aizkavēties neparedzētu apstākļu dēļ. Šajā gadījumā manilla.lv nekavējoties sazināsies ar Klientu un vienosies par preču piegādes jautājumiem. Preces piegāde tiek veikta uz visiem Latvijas reģioniem, kā arī uz Baltijas valstīm un lielāko daļu Eiropas valstu.

3.2 Noformējot pasūtījumu pirkuma grozā Jūs varat izvēlēties vienu no sekojošiem preču saņemšanas veidiem:

Saņemt preci mūsu veikalā, kas atrodas Tērbatas ielā 55, Rīgā (priekšapmaksa ar bankas pārskaitījumu);

Preču piegāde ar mūsu kurjeru visā Latvijā un Eiropā (priekšapmaksa ar bankas pārskaitījumu);

Piegāde ar DPD „Pickup Paku Bode” un Omniva pakomātu starpniecību visā Latvijas teritorijā un arī Baltijā un Eiropā (priekšapmaksa ar bankas pārskaitījumu).

3.3 Lai noskaidrotu precīzas pasūtījuma piegādes izmaksas, ievietojiet virtuālajā grozā visas preces un dodieties uz “Grozs”. Izvēlieties piegādes vietu, un sistēma norādīs precīzas Jūsu pasūtījuma piegādes izmaksas.

3.4 Pārdevējs dara visu, kas no tā atkarīgs, lai tiktu ievēroti norādītie piegādes termiņi, bet, neskatoties uz to, ir iespējami Preces piegādes kavējumi tieši no Pārdevēja neatkarīgu iemeslu dēļ.

3.5 Pasūtījumi, kas tiek apstiprināti līdz 13:30 dienā, tiek nodoti piegādei tajā pašā dienā. Pasūtījumi, kas tiek apstirpināti pēc 14:00 tiek nodoti piegādei nākamajā darba dienā.

3.6 Klients apņemas pieņemt preces pats. Gadījumā, ja viņš pats nevar pieņemt preces, bet preces ir piegādātas uz norādīto adresi, pamatojoties uz informāciju, ko sniedzis Klients, Klients nav tiesīgs celt pretenzijas pret manilla.lv dēļ neapmierinošas preču piegādes.

3.7  Visos gadījumos, kad kurjers piegādā preci pircējam, ja sūtījuma iepakojums ir saburzīts, slapjš vai citādi bojāts no ārpuses, Klientam ir sūtījuma saņemšanas apstiprinājumā jānorāda (uzrakstīt komentāru), vai jāuzraksta atsevišķu aktu par šādiem defektiem. Klientam tas jādara kurjera klātbūtnē. Jā šāda rīcība nav izdarīta, manilla.lv ir atbrīvots no atbildības pret Klientu par precēm, ja šos bojājumus Klients nav aprakstījis preču piegādes apstiprinājumā.

3.8  Gadījumos, kad Klients saņemot preces, pamana, ka sūtījumā nav atbilstošās preces vai preces nav pareizā izmēra, krāsas vai citas neatbilstības, Klientam nekavējoties jāinformē manilla.lv.

3.9 Preces nejaušas nozaudēšanas vai bojājuma risks pāriet uz Pircēju brīdī, kad Klients saņem Pasūtījumu.

3.10 Gadījumos, kad Prece nav piegādāta Klientam, tās nozaudēšanas pasta (kurjerpasta) dienesta darbinieku vainas dēļ piegādes brīdī, Pārdevējs atlīdzina Klientam apmaksātās preces un piegādes vērtību tikai pēc tam, kad Pārdevējs ir saņēmis no pasta dienesta nozaudēšanas apliecinājumu vai kompensāciju.

3.11 Pasūtījums tiek piegādāts Klientam vai personai, kura norādīta Pasūtījumā, kā šā Pasūtījuma saņēmējs.

4. Preces apmaksa

4.1 Preces cena tiek norādīta vietnē. Gadījumā, ja tika norādīta nepareiza pasūtītās Preces cena, Pārdevējs pie pirmās iespējas informē Klientu lai anulētu vai apstiprinātu Klienta Pasūtījumu. Ja sazināties ar Klientu nav iespējams, minētais Pasūtījums tiek uzskatīts par anulētu. Ja Pasūtījums tika apmaksāts, Pārdevējs atgriež apmaksas summu.

4.2 Klients norēķinās par izvēlēto preci  ar vienu no manilla.lv piedāvātajiem noreķināšanās veidiem:

Veicot priekšapmaksu, izmantojot šādas banku norēķinu kartes – VISA, Eurocard/MasterCard, VISA Electron, American Express.

4.3 Ja Klients izvēlas vienu no tiešsaistes maksājumu metodēm, tad viņš apņemas samaksāt par precēm nekavējoties, pretējā gadījumā viņš zaudē tiesības celt pretenzijas par pārkāpumu attiecībā uz preču piegādes laiku, jo klienta pasūtījums tiek veidots tikai saņemot samaksu par precēm.

4.4 Pārdevējam ir tiesības piešķirt Klientam atlaides Precei un piedāvāt Klientam piedalīties lojalitātes programmās. Pārdevējs ir tiesīgs tās grozīt vienpusējā kārtībā.

5. Preces atgriešana

5.1 Klientam ir tiesības atteikties no pasūtītās Preces 14 dienu laikā no tās saņemšanas. Preces atgriešana ir iespējama tikai gadījumos, ja precei ir saglabāts ārējais izskats, patēriņa īpašības, tās oriģinālais iesaiņojums un marķējums.

5.2 Ja, neskatoties uz preces aprakstu un apskati, 14 dienu laikā Klients izlems to atdot veikalam, sūtīšanas izdevumi būs jāapmaksā Klientam. Mēs sagaidām, ka šajā gadījumā Klients tikai pārbaudīs tās kvalitāti un atdos tādu, kādu saņēma, ieskaitot iepakojumu.

5.3 Lai izvairītos no pārpratumiem, preces saņemšanas brīdī pārliecinieties, vai tā pilnībā atbilst pasūtītajai (ražotājs, modelis, krāsa, izmērs un citi būtiski parametri). Ja, apskatot saņemto preci kurjera klātbūtnē, konstatējat, ka tā kaut kādu iemeslu dēļ Jūs neapmierina, kurjers sastādīs aktu un prece oriģinālajā iesaiņojumā kopā ar pavaddokumentiem tiks sūtīta atpakaļ. Šajā gadījumā sūtīšanas izdevumus sedz Klients.

5.4 Ja konstatējat piegādes laikā izraisītus defektus (skrāpējumus, plīsumus u.c.), Jums ir tiesības attiekties no preces uzreiz (preces piegādes brīdī). Sūtīšanas izdevumus sedz Pārdevējs.

5.5 Saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu, Pārdevējam ir tiesības atteikties pieņemt atpakaļ no Pircēja Preci vai dažos gadījumos ieturēt kompensāciju, ja Prece netika atgriezta oriģinālā iesaiņojumā, iesaiņojums ir nopietni bojāts, ir manāmas nelielas lietošanas pēdas, piemēram: skrāpējumi un līdzīgi defekti. Ja Klienta veikto darbību dēļ preces vērtība būs mazinājusies, Pārdevējs patur tiesības šo vērtības samazinājumu ieturēt no atmaksājamās summas.

5.6 Izmantojot atteikuma tiesības, Klientam jāņem vērā, ka preci Klientam ir jāatgriež par saviem līdzekļiem 7 dienu laikā no dienas, kad Klients nosūtījis atteikumu. Par atsevišķiem gadījumiem zvaniet uz mūsu kontaktālruni +371 22009101.

5.7 Pārdevējs rūpējas, lai prece no veikala tiktu izsūtīta nevainojamā kvalitātē. Ja tomēr iegādātajai precei 14 dienu laikā konstatēsiet kādu tehnisku defektu vai nepilnību, pēc saskaņošanas ar mums (uzrakstot mums e-pasta vēstuli, mēs Klientam nosūtīsim detalizētu instrukciju) varat sūtīt to atpakaļ uz veikalu. Šādā gadījumā Klientam ir tiesības lūgt preces nomaiņu vai naudas atdošanu, un sūtījuma izmaksas apmaksā Pārdevējs.

5.8 Klientam nav tiesību atteikties no preces to individuālo īpašību dēļ, ja norādīto preci var lietot tikai Klients, kurš to iegādājies.

5.9  Patērētājs ir atbildīgs par Preces kvalitātes un drošības saglabāšanu visā tiesību uz atteikumu termiņa tecējuma laikā.

5.10  Ar Preces lietošanas uzsākšanu Patērētājs apliecina to, ka Prece atbilst pasūtītajai un nav atgriežama.

5.11 Klientam ir tiesības 14 dienu laikā no Preces saņemšanas apmainīt iegādāto Preci pret analoģisku, ja šīs Preces gabarīti, krāsa, forma, izmēri vai komplektācija neapmierina Klientu pie nosacījuma, ka ir saglabāts Preces ārējais izskats, patēriņa īpašības un tās oriģināliesaiņojums.

5.12 Gadījumos, kad Preces tiek mainītas, un tām ir cenu atšķirība, klientam ir jāpiemaksā cenu starpību. Cenu starpība ir jāmaksā ar pārskaitījumu uz norādīto bankas kontu.

5.13 Ja uz brīdi, kad Klients atgriež Preci apmaiņas nolūkos, Pārdevēja rīcībā nav analoģiskās Preces, Klients ir tiesīgs atteikties no šo Noteikumu izpildes un prasīt Preces vērtības atgriešanu, neskaitot transporta izmaksas.

5.14 Naudas līdzekļi tiek atgriezti pēc  Klienta rakstiskā iesnieguma. Naudas līdzekļi  tiks pārskaitīti uz Klienta norādītajiem rekvizītiem ar nosacījumu, ka Pārdevējam šāda iespēja ir. Pārdevējs par preci samaksāto naudas summu atgriezīs 7 – 30 dienu laikā. Pārdevējs patur savas tiesības neatmaksāt pirkuma un pakalpojuma samaksu tikmēr, kamēr Klients nebūs preci atgriezis vai iesniedzis par preces nosūtīšanu apliecinošus dokumentus.

5.15 Atteikuma tiesību izmantošanas un preču atgriešanas gadījumā, lūdzam ņemt vērā, ka:

  • preci Jūs varat pārbaudīt, bet nedrīkstat lietot;
  • preci jāatgriež nesabojātā, nesasmērētā oriģināliepakojumā;
  • atgrieztajai precei ir jābūt pilnā tās komplektā.

Ja neesat ņēmis vērā kādu no augstāk minētajiem punktiem, mēs paturam savas tiesības nepieņemt preci atgriešanai vai maiņai.

5.16. Atteikuma veidlapu var lejuplādēt šeit: Atteikuma veidlapa.

6. Intelektuālais īpašums

6.1 Visas vietnē publicētās tekstuālās informācijas un grafisko attēlu kopēšana ir aizliegta. Vietnē izvietoti zīmolu, preču zīmju nosaukumi un logotipi pieder to īpašniekiem.

7. Garantijas un atbildība

7.1 Pārdevējs nenes atbildību par Klientam radušos zaudējumu, kas radies Preces nepareizas lietošanas rezultātā.

7.2 Pārdevējs nenes atbildību par ārējo vietņu saturu un funkcionalitāti.

7.3 Pārdevējam ir tiesības atdot vai kādā citā veidā nodot savas tiesības un pienākumus savstarpējās attiecībās ar Klientu trešajām personām.

7.4 Preču aprakstiem interneta veikalā manilla.lv ir vienīgi informatīvs raksturs un šīs informācijas izmantošana nerada juridisko pienākumu izveidošanos starp apmeklētāju un interneta veikala īpašnieku. Preces apraksta precizitāte var neatbilst pircēju informatīvā pieprasījuma kritērijiem.

7.5 Interneta veikalā  manilla.lv īpašnieki nenes atbildību par fotoattēlu krāsu parametru nodošanu pircēja displejā.

8. Personīgā informācija, tās konfidencialitāte un drošība

8.1. Pārdevēja saņemtās informācijas izpaušana.

8.1.1 Izmantojot manilla.lv interneta veikalu, no Klienta var tikt prasīta personīga rakstura informācija, tai skaitā informācija, kas ir nepieciešama, lai varētu iegādāties preces, pierakstīties uz informatīva rakstura e-pastiem vai iesniegt Klientu interesējošus jautājumus. Vietnē, klientam tiks lūgts sniegt informāciju par viņa vārdu, uzvārdu, adresi, e-pasta adresi un citiem datiem.

8.1.2 Pārdevēja rīcībā nodotie personīgie dati tiks izmantoti ar maksimālu uzmanību un vērību. Pārdevējs izmantos Klienta personīgos datus, lai izpildītu savas saistības attiecībā uz pasūtījuma veikšanu un apstrādi, maksājumiem un preču piegādi, kur Klienta personīgie dati tiks izmantoti sekojošiem nolūkiem: uzskaitei, rēķiniem un grāmatvedībai, kredītkaršu un citu norēķinu karšu autorizācijai, sakariem ar klientu u.c. ar pasūtījuma apstrādi un izpildi saistītiem mērķiem.

8.1.3 Ja klients ir nolēmis reģistrēties Pārdevējs ir tiesīgs izmantot sniegto informāciju, lai personalizētu un uzlabotu Vietnes darbību. Tas var izpausties, kā, piemēram, bet ne tikai, reklāmas piedāvājumi, kas sagatavoti atbilstoši klienta iepriekšējiem pirkumiem un kas sniegti klientam esot tiešsaistē vai izmantojot e-pastu ar attiecīgu klienta piekrišanu, vai saskaņā ar normatīvo aktu prasībām.

8.1.4 Pārdevējs veiks personas datu apstrādi, lai nodrošinātu to konfidencialitāti un piemēros iekšējās procedūras un kontroles līdzekļus, lai novērstu neatļautu personas datu lietošanu, piekļuvi, izpaušanu, kopēšanu, grozīšanu vai sabojāšanu, kā arī pielietos visus saprātīgos līdzekļus, lai nodrošinātu personas datu drošību, integritāti un privātumu. Pārdevējs uzkrāj un apstrādā Personas datus tikai Pārdevēja pienākumu izpildes vajadzībām atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

8.1.5 Klienta dati netiks nodoti nevienai trešajai personai, izņemot gadījumus, kad tam ir piekritis Klients, tas ir nepieciešams Pārdevēja un Klienta savstarpējo līgumsaistību izpildei vai ir citādi atļauts vai uzdots saskaņā ar piemērojamiem normatīvajiem aktiem.

8.1.6 Netiek uzskatīts par noteikumu pārkāpumu informācijas izpaušana robežās, kas atbilst Latvijas Republikas likumdošanai.

8.1.7 Pārdevējam ir tiesības izmantot „Cookies”, tehnoloģiju. „Cookies” nesatur konfidenciālo informāciju un netiek nodota trešajām personām.

8.1.8 Pārdevējs saņem IP adreses informāciju par  vietnes manilla.lv apmeklētājiem. Šī informācija netiek izmantota ar nolūku apmeklētāja personības noteikšanai.

8.2 Preču un pakalpojumu pasūtīšana tiešsaistē

8.2.1 Ja klients vēlas izdarīt pasūtījumu, esot tiešsaistē, Pārdevējam ir nepieciešams zināt klienta vārdu, uzvārdu, e-pasta adresi, tālruņa numuru, pasta adresi un datus, kas saistīti ar maksājuma veikšanu (piemēram, kredītkartes numurs un derīguma termiņš). Tas ļauj Pārdevējam nodrošināt pilnvērtīgu klienta pasūtījuma izpildi un informēt par pasūtījuma izpildes statusu.

8.3 Datu aktualizācija

8.3.1 Pārdevējs apņemas nodrošināt Personas datu pareizību un paļaujas uz saviem klientiem, piegādātājiem un citām trešajām personām, kas nodod Personas datus, ka tiks nodotie Personas dati ir pilnīgi un pareizi.

8.3.2 Nepieciešamības gadījumā Klients ir tiesīgs jebkurā laikā grozīt, papildināt vai dzēst Personas datus, kas par viņu saglabāti viņa lietotāja kontā.

8.3.3 Gadījumā, ja lietotājs vēlas: attiekties no turpmākas ziņojumu saņemšanas, pilnībā dzēst savus Personas datus no servisa vai radušies kādi jautājumi par jūsu Personas datu izmantošanu, lūdzam kontaktēties ar SIA “Manilla” rakstot ziņu uz e-pastu [email protected] vai zvanot pa tālruni +371 22009101.

8.4 Pārdevējs nenes atbildību par Klienta publiskoto informāciju citās interneta vietnēs.

9. Citi noteikumi

9.1 Attiecības starp Klientu un Pārdevēju reglamentē Latvijas Republikas likumdošana.

9.2 Radušos jautājumu vai domstarpību gadījumā, Klients telefoniski +371 22009101 vai izmantojot e-pastu: [email protected]  vēršas pie Pārdevēja. Visas radušās domstarpības puses pēc iespējas risinās pārrunu ceļā. Ja vienošanās netiek panākta, strīds tiks nodots izskatīšanai tiesā saskaņā ar Latvijas Republikas likumdošanu.

9.3 Ja tiesa atzīs par spēkā neesošu kādu no minēto Noteikumu punktu, tas nenozīmē, ka pārējie šo Noteikumu punkti uzskatāmi par spēkā neesošiem.

9.4.Pārdevējs ir tiesīgs grozīt šos Privātuma aizsardzības noteikumus pēc saviem ieskatiem. Šie Privātuma aizsardzības noteikumi ir padarīti pieejami Pārdevēja tīmekļa vietnē un tiek piemēroti no attiecīgās redakcijas publiskošanas datuma, kas norādīts sākumā.

Lūdzam ievērot, ka šī privātuma politika attiecas tikai uz SIA “Manilla” tīmekļa vietni. Mēs nenesam atbildību par citās tīmekļa vietnēs ievadītu personīgo informāciju.