Noderīgi zināt!

  • Mājas lapā izvietotie informācijas materiāli nevar pilnībā atspoguļot preces īpašības (tajā skaitā arī krāsu, izmērus, tehniskos parametrus, formu).
  • Gadījumā, kad preces nav Pārdevēja noliktavā vajadzīgajā daudzumā, Pārdevējam ir tiesības anulēt konkrēto pozīciju Klienta pasūtījumā, informējot par to Klientu.
  • Preces ar “Īpaša cena” cenas zīmi var būt pēdējais preces eksemplārs veikalā, ar kādu vizuālu vai cita veida defektu. Pirms preces iegādes sazinieties ar Manilla, lai precizētu vai “Īpaša cena” precei novērojami kādi trūkumi.

Kādas ir apmaksu iespējas veicot pasūtījumu?

  • Veicot priekšapmaksu, ir iespējams izmantot sekojošas banku norēķinu kartes – VISA, Eurocard/MasterCard, VISA Electron, American Express, Paypal.

Cik ilgā laikā un ar ko tiek veikta piegāde?

  • Līdz 14:00 veiktie pasūtījumi tiek apstrādāti un nodoti kurjeram tajā pašā dienā. Pēc 14:00 veiktie pasūtījumi tiek apstrādāti un nodoti kurjeram nākamajā darba dienā. Pasūtījuma piegāde var aizņemt 2-4 dienas.
  • Ja izvēlējāties saņemšanu veikalā, tad pasūtījums tiek apstrādāts vienas darba dienas laikā.
  • Pārdevējs dara visu, lai tiktu ievēroti norādītie piegādes termiņi, bet, neskatoties uz to, ir iespējami Preces piegādes kavējumi no Pārdevēja neatkarīgu iemeslu dēļ.
  • Piegāde notiek ar Omniva pakomātu un Latvijas Pasts starpniecību visā Latvijas teritorijā, kā arī Baltijā un Eiropā, vai arī varat izvēlēties bezmaksas preces saņemšanu veikalā, Tērbatas ielā 55.

Kādas ir piegādes izmaksas?

  • Lai noskaidrotu precīzas pasūtījuma piegādes izmaksas, ievietojiet virtuālajā grozā izvēlētās preces un dodieties uz “Grozs”. Izvēlieties piegādes vietu, un sistēma norādīs precīzas Jūsu pasūtījuma piegādes izmaksas.

Preces pazušanas gadījumā

  • Gadījumos, kad prece nav piegādāta Klientam, pasta dienesta darbinieku vainas dēļ, Pārdevējs atlīdzina Klientam apmaksātās preces un piegādes vērtību tikai pēc tam, kad Pārdevējs ir saņēmis no pasta dienesta nozaudēšanas apliecinājumu vai kompensāciju.

Preces atgriešana

  • Klientam ir tiesības atteikties no pasūtītās preces 14 dienu laikā no tās saņemšanas. Šajā gadījumā atpakaļsūtīšanas izdevumi jāsedz Klientam.
  • Preces atgriešana ir iespējama tikai gadījumos, ja precei ir saglabāts ārējais izskats, oriģinālais iesaiņojums un marķējums.
  • Naudas līdzekļi tiek atgriezti pēc Klienta rakstiskā iesnieguma. Naudas līdzekļi  tiks pārskaitīti uz Klienta norādītajiem rekvizītiem. Pārdevējs par preci samaksāto naudas summu atgriezīs 7 – 30 dienu laikā. Pārdevējs patur savas tiesības neatmaksāt pirkuma un pakalpojuma samaksu tikmēr, kamēr Klients nebūs preci atgriezis vai iesniedzis par preces nosūtīšanu apliecinošus dokumentus.
  • Ja konstatējat piegādes laikā izraisītus defektus (skrāpējumus, plīsumus u.c.), Jums ir tiesības attiekties no preces uzreiz. Sūtīšanas izdevumus sedz Pārdevējs.

Nodarbības

  • Gadījumos, ja netiek apmeklēta nodarbība vai nodarbību kurss, tad par to veiktā samaksa netiek atgriezta.